Keep your head held high on your road to the broken tree house.

Har precis pluggat i nästan 50 minuter. Känns skönt att få lite läxor avklarade. Jag har en hel del på hög nu eftersom att jag har latat mig hela terminen. Min dag började som alla andra idag. Försov mig en halvtimme, stressade till skolan och pinade mig igenom hela dagen. Efter skolan gick jag till tomtebo och va med Madde medan jag väntade på att mitt utvecklingssamtal skulle börja. Sen började skiten, helt kaos blev det och vi satt där inne i över 2 timmar innan vi var klara. Det var faktiskt jobbigare än jag trodde att se på papper hur långt ner i skiten jag har satt mig, det kom upp en hel del känslor medan man satt där och skulle komma fram till anledningar till varför allt var som det var och vi kom fram till en hel del. Efter det evighetslånga utvecklingssamtalet åkte jag och mamma till Ica och handlade och hade oss sen åkte vi hem. Trots allt känner jag mig i alla fall lättare. Nu vet jag vad jag har framför mig så nu är det bara att lyfta på huvudet och ta nya tag och det tänker jag göra! / J
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0