I'm back

Var ett tag sen jag skrev nu så jag tänkte att jag skulle berätta lite om helgen. I fredags var det som sagt gymnasiemässan med alla nior. Kände mig bara ännu mer vilsen när jag gick därifrån med tanke på hur många olika alternativ det fanns som man inte ens har funderat på förut. Efter det drog jag, natta och feffe och käkade med jonis och billy en snabbis sen bar det av till gymmet för mig. Kom hem, somnade en snabbis och vaknade av ljudet av skratt eftersom att mr bean filmen hade gått igång på min tv. Sen spenderade jag min kväll med feffe och Billy och lite annat folk hemma hos Billy. I lördags var vi hemma hos natta jag, dennis, olle, viktor, danne, rille, feffe och natta förstås ;) Blev en rätt mysig kväll tillslut och jag somnade på bio golvet.

Idag är det måndag, veckan är igång igen och jag har precis varit med Rebecca på gymmet i en timme, blev inte så jätte seriös träning idag eftersom att det slog oss hur jävla svaga vi är men men något fick man väl i alla fall gjort. Planerna för kvällen är att försöka att få lite läxor gjorda för det måste verkligen bli klart nu när jul lovet och allt närmar sig. Sen klockan blir det Paradise Hotel, ni missar väl inte det gott folk? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du kär i någon av killarna? :)

2009-12-03 @ 18:44:01
Postat av: josefin

Svar: Om jag är kär i någon av vilka killar? :)

2009-12-03 @ 22:10:51
URL: http://jyssans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Olle, Viktor, danne, rille, dennis?

2009-12-05 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0