I don't wanna be anything other than me

One tree hill är i full gång på tv:n. Det är skönt att sitta och kolla på sånna här tv serier och insee att men inte är den enda här i världen som har probem. Visst det är itne på riktigt men det är en liten tröst iallafall. Idag har jag suttit och kollat på massor av gymnasien. Känns skönt att sitta och kolla på något nytt, en ny start, nytt folk, på ett nytt ställe. Jag har kollat en hel del på utlandsstudier och det känns som nått som skulle passa mig. Et år i USA elelr ett år i Spanien har jag kollat på. Ska bli kul att dra på öppna husen och se lite mer. Det känns iallafall skönt att jag vet lite mer vad jag vill göra nu¨, då känner man sig inte lika vilsen längre, man har ngot att se fram emot när allt är jobbigt som det verkar vara rätt ofta just nu. Alldeles för mycket tankar snurar runt just nu inte bara i mitt huvud utan i många andras också. Hösten är jobbig, jobbig för dom som har någon, dom som inte har någon och dom som önskar att dom hade någon, önskar att dom hade den där. Trots allt skit som kretsar i mitt huvud just nu så mår jag bra måste jag säga. Det är bara en sak som saknas </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0