Fittan som snodde min moppe

Alla kanske inte vet det men i tisdags natt blev min moppe snodd utanför mitt hus. Vi polisanmälde dirket morgonen efter och sen tänkte jag inte mycket mer på det trots att jag var sjukt arg. Sen i onsdags såg 2 kill kompisar till mig att det var någon som var ute och åkte på den fast dom hade tagit bort registrerings skylten, och imorse ringer Madde mig och berättar att hon har fått reda på vem det är, så jag, natta och feffe fick skjuts av Anders våran lärare dit och det första jag gjorde var så klart att springa och kolla moppen som var helt förstörd, sen kom polisen och det blev ett jävla stohej. Tillslut kom den lilla snorungen ut och jag fick skrika på honom lite granna iallafall. Nu ska moppen in på lagning och det kommer bli en utredning på det här för det är inte första gången lill jonnis som han kallas snor någonting. Så nu ska jag reda ut allt det här en gång för alla och sätta dit honom riktigt ordentligt. Han ska få ersätta moppen, allt som låg i den och släp kärran vi måste hyra för att få hem den. Så om du läser det här jonnis min älskling så vill ajg bara säga att jag saknar dig såååå mycket gubben och att jag längtar tills vi träffas hos polisen. Puss på dig BBY!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0