And don't it make you sad to know that life is more than who we are

Kom precis hem från Tomtebo, har varit där sen klockan 2 idag eftersom att vi hade turen att sluta tidigare idag. Jag, Mischa, Nickie och Emma bestämmde oss för att testa på breakdance passet vid 7, blev inte så mycket breakdance men kul som fan vare iallafall, vi körde lite battles och hade oss där inne. Planerna för ikväll är plugga, duscha, kolla nått avsnitt av one tree hill. Måste bara berätta om ett samtal jag hade idag med en kille i min klass måste jag säga, Ibland får man sånna där ögonblick när man bara stannar upp och tänker efter och det fick han mig att göra så tack Nils, du gör mig till en bättre människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0