Always love

Då var mitt tv tittande för kvällen slut. Missade programmet jag helst ville se, mammas pojkar på tv4. Sjukt underhållande måste jag säga! Har slösat dom två senaste timmarna på skit dåliga tv program och Farmville. Har inte gjort nån nytta överhuvudtaget men det kan också vara skönt ibland. Nu funderar jag på om jag ska orka gå upp och lägga mig så att jag somnar i tid idag men det kommer troligen ändå inte hända eftersom att jag har haft lite svårt med somna biten på senaste tiden så jag kör på taktiken att sitta vaken tills jag blir riktigt underbart trött och sen krypa ner i sängen istället. Helt onödigt inlägg. Men men har man inget bättre för sig så är det så det blir.
Åååh, vill vill vill tillbaks nu! Älskar staden där ingen är som den andra tänk om det kunde vara så överallt?

Kommentarer
Postat av: Ines :) !

De vore jätte snällt om du fråga nå på min frågestund tack ! :)

2009-11-13 @ 20:48:19
URL: http://inesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0