Do you remember ?

Då var måndagen avklarad gott folk. Imorn är det tisdag och då börjar julkalendern wiee!! :D Dagen har varit som vilken måndag som helst, grå, lång och alldeles alldeles tråkig. Inte mycket nytt där. Efter skolan drog jag och Tillus hem till mig en stund sen besöktes jag av mr ex dun dun dun dun. Nej men han skulle hämta lite kläder som var kvar efter alla dessa månader, så snackade vi lite bara. Sen blev det ännu ett hemligt möte med Tillus. Vi satt och prata hur länge som helst, konstigt hur mycket man alltid har att prata om. Imorn är det tisdag. Jag funderar på att vara ''sjuk'' om jag inte är sjuk. Känns som att det behövs en plugg dag. Tänkte även passa på att hämta min moppe och banka lite vett i alla nötskal som vandrar runt här på Värmdö. Nog pratat om mig. Nu ska jag kila ut och slänga iväg ett hej till min papi som är hemma idager. Vi hörs mer om en stund. Shulululu på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0