Beacuse maybe, you're goanna be the one that saves me

Tisdag dåra. Sitter här vid en dator fylld med virus, ont i halsen har jag och vädret är hemskt. Inte mycket positivt med den här dan inte måste jag säga. Dagen har varit lång idag, har hänt alldeles för mycket idag igen men det är bara hoppas att allt löser sig till det bästa. Efter skolan jobbade jag, ibland brukar dom små 3-åringarna kunna få mig på någorlunda bra humör men idag gav dom mig tyvärr bara huvudvärk, efter jobbet åkte jag till min lille underbara vän Adrian en stund, somnade hos honom och bestämde mig för att det kanske var dags att åka hem då. Ikväll blir det väl lite tv-tittande med mamma för pappa åkte igen i morse så det är bara vi kvar här hemma. Igen. Som ni märker så är jag inte direkt på strålande humör idag så ursäkta mitt inte så upp piggande inlägg men alla får vi ha dåliga dagar och idag var en av mina så det är bara leva med det och leva med mig. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0