All the alcohol in the world would never help me to forget

Då var det söndag och ännu en helg var slut. Tiden går så sjukt fort nu och veckorna bara springer iväg. Tänkte berätta lite kort om min helg eftersom att jag inte har haft tid att skriva på dom senaste dagarna.
Fredags: Efter skolan åkte jag, Tillus, Natta och Madde in till stan och hämtade ut biljetter till filmen Luftslottet som sprängdes. Sen blev det käk på donken och köp av godis innan vi fick stressa in till filmen som var riktigt bra faktiskt men sjuuukt lång. Över 2 timmar tror jag allt att vi satt där. Sen efteråt började vi röra oss hemåt allihopa men jag och Natta stannade i Slussen för att vänta på Feffe som kom efter ungefär1 och en halvtimme. Vi gjorde inte mycket alls utan jag och Natta bestmmde oss för att knata hem till mig. Den promenaden blev sjukt lång måste jag säga, det blev prat med väktare, prat med David, prat med killen som snodde min moppe och sen så var det nått inbrott i skolan. Men till slut kom vi hem och somnade som stockar i bäddsoffan. Lördagen ägnade jag och Natta åt att sova, sova, sova, sova och kolla på Sex And The City var allt vi gjorde. Sen blev det kväll och vi drog till Hemmesta där vi träffade lite folk på Thaien och hade oss medans vi väntade på Feffe. När Feffe väl kom så knatade vi hem till Simon och var där ett tag innan vi bestämmde oss för att röra oss hem till Natta för en chill kväll.
Idag: Idag vaknade jag vid 10 tiden och tog bussen hem med Feffe och Simon. Sen bar det av till gymmet med Madde i 2 timmar, det var riktigt skönt att bara springa av sig. Sen så mötte jag upp Tillus och vi strosade runt i stan några timmar. Nu är jag sjukt trött och ska försöka hålla mig vaken i en timme till för att se Paradise som inte går att missa ;)  Vi får höras mer imorn när jag är piggare för nu ska jag krypa ner i sängen och glo tv. Pussar på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0