Wonder how I ever made it through

  
Hallu sunshines! Då var det torsdag. Har varit i stallet med Natta och Feffe en stund på morgonen eftersom att vi har haft frilufsdag. Nu sitter jag hemma hos Nädeli och kollar på that '70s show. Har varit en kaosig natt. Har inte fått en blund i ögonen. Det händer alldeles för mycket nu känner jag. Allt kommer på samma gång och jag hinner inte med att fatta vad det är som händer. Nu har jag iallafall bestämmt mig. Jag ska börja om, en välbehövlig nystart är vad som väntar mig. Jag ska börja sova hemma i veckorna nu, ta hand om min mamma som verkligen behöver mig. Jag är så sjukt ledsen för att jag inte har funnits där för henne som jag borde ha gjort det senaste halvåret men nu ska det bli ändring på det mamma. Jag lovar! Skolan är nått jag måste börja ta tag i men det får vänta tills efter sommaren. Det är dags att sluta gömma sig och fly från problemen, det är bara att ställa sig på benen och möta alla problem man stöter på på vägen. Det viktigaste att veta är att jag har alla mina närmsta som stöttar mig och det är dom som har fått mig att ta mig igenom alla hinder på vägen. Man ramlar bara för att man ska lära sig att ställa sig upp right? Nu ska jag iallafall vara lite social med min underbara nädeli och om en stund ska jag röra mig hemåt och träffa min mamma som jag inte har sett på ett bra tag. Det ska bli skönt faktiskt. Men ta hans om er allihoppa så hörs
vi mer senare! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0