You are my only one

Shulu sunhines. Jag kom hem inatt runt halv 3 tiden. Gick och la mig på en gång men kunde inte sova. Det har varit så ett tag nu och jag antar att det har med att göra att jag har för mycket tankar i mitt huvud just nu. Imorse vaknade jag av röster vid 10 tiden. Jag knatade ner och såg att min morbror, moster och min lilla kusin charlie var där. Så hela dagen idag har jag legat i solen och varit barnvakt åt min lille kusin charlie. Nu sitter jag och pratar med feffe i telen, vi håller på att planerar kvällen. Inga planer än men eftersom att nädeli är hemma kanske vi drar dit lite folk, annars är det fest i Orminge. Jaja så var det med det. Nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs mer senare gott folk. Ciao!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0