Tisdag

 
Har verkligen vart dålig på att uppdatera dom senaste veckorna. Jag vet att jag alltid skyller på att det har varit jobbigt hemma och så men det känns viktigare att försöka komma i rätt spår igen än att sätta sig vid datorn. Trots att jag har prioriterat att försöka lösa allt så har det inte gått nå bra alls så jag byter taktik helt enkelt. Hjärnskakningen är mycket bättre nu vilket känns väldigt skönt. Nu i efterhand tänker jag bara på vilken jävla tur vi hade trots allt, det hade kunnat gå så sjukt mycket värre. Idag är jag hemma från skolan, orkade bara inte gå till skolan imorse, känner mig trött och hängig hela tiden. Jag vet inte vad det är med mig, igår höll jag på att svimma jag stog bara och skakade och Mattias fick köra hem mig till sig. Jag vaknade imorse med huvudvärk och illamående, trots mycket sömn kände jag mig trött. Jag åkte iväg och träffade simon sen drog jag och tränade, eftert ett långt pass bestämmde jag mig för att möta mina demoner och åka hem. Nu har jag pratat med mina föräldrar ett bra tag, lämnat tillbaka tomas hjälm och nu har jag inte mycket kvar att göra. Ska städa rummet, måste ju visa er hur det blev sen också. Nu ska jag nog gå upp och sätta mig framför tv:n och måla naglarna. Känns som att jag kan behöva lite tid för mig själv. Vi hörs senare kisar. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0