Sunday bloody sunday

   
Då var det söndag. Vanligtvis brukar jag få ångest på söndagar eftersom att skolveckan börjar dagenj efter men idag känner jag inte alls så. Man gör inte så mycket i skolan nu, har en hel del inlämmningsuppgifter att göra men det har jag valt att spara till nian ;) Idag har jag bara legat och solat och badat hela dagen. Är ju som sagt fortfarande barnvkat åt min lill kusin så det har inte vart mycket drag den här helgen. Igårkväll hade jag, natta, feffe och Becci massor av planer mend et slutade med att jag itne orkade nått av dom och gick och la mid tidigt istället. Kännde verkligen att sö,nen jag fick inatt var välbehövlig. Nu är klockan snart fyra. Får se om jag kanske ska träffa Rebecca en snabbis idag om hon har tid. Det var så sjukt länge vi sågs. Menmen nu ska jag ringa ett yterst super duper viktigt samtal så vi hör mer senare älsklingar! Jag skickar med några sjuuukt oseriösa bilder från i fredags, se och njut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0