Sommaaar

 

Då var det lördag gott folk. Kom hem från feffe och becci för en stund sen. Vi sov där inatt efter att ha dragit sunt lite överallt igår och träffat lite smått och gott folk. Efter en lång och kaosig och frusen kväll ute kom vi in i värmen, feffe smög ut busig som hon är och jag, natta och becci låg och pratade tills jag somnade. När jag vaknade imorse låg becci och vickade på tårna i sömnen och natta låg och höll om mig gullig som hon är. Vi käkade frukost, feffe va och kollade på moppe så det va bara vi hemma. Sen kollade vi på she's the man och jag och natta drog hem. Ikväll blir det nog utgång igen, får se vad som händer. Vi hörs senare eller imorn sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0