How do you sleep?



Det var sjukt länge sen jag skrev nu. Som  ni ser så har jag gått upp riktigt tidigt idag, men jag kunde som sagt inte somna av massor av olika anledningar. Idag är det söndag, känns som att varje dag har varit söndag på senaste tiden. Idag ska jag bara sitta ute och ta det lugfnt, försöka plugga lite och bara koppla av. Känner verkligen att jag behöver det efter allt kaos som har varit runt omkring mig den senaste tiden. Igårkvälll hade jag iallafall sjukt kul. Jag, Natta och Feffe drog till hemmesta för att träffa billy sen påvägen hem igen träffade vi emmie, tillus, marie och en hel del andra på fotbollsplanen. Efter en liten stund så åkte vi hem till Adrian som vi hade lovat. Där var redan Alex och lite senare kom tomas och marcus förbi. Jag rullade hemåt vid 2 tiden och la mig i sängen, ensam för första gången. Jag skriver mer senare under dagen, nu ska jag försöka få i mig lite mat. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0