Grattis Feffe!



Just nu sitter jag och kacklar i telefonen med Nädeli. Har försökt ringa födelsedagsbarnet Jennifer hela dagen men inget svar får man. Men om du läser det här så grattis hjärtat! :D   Idag har jag gjort absolut ingenting, bara legat i sängen, har inte mått särsiklt bra. Jag har legat och haft det lite lagom roligt, målat naglarna, somnat till en stund, käkat snabb nudlkar och tyckt synd om mig själv typ. Ikväll ska jag träffa mattias och prata en stund, Han har ju vart borta på innebandy cup ett bra tag nu så det va ett bra tag sen vi träffades nu. Nu ska jag fortsätta knapra is och försöka städa mitt rum om jag orkar. Jag lär väll somna bara jag går upp för trappan. Jaja vi hörs senare sötnosar. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0