Äppelpaj

Varför kan jag inte få dig ur mitt huvud. Varför kan du inte bara förstå att jag saknar dig sjukt mycket och att du betydde väldigt mycket för mig. Du fick mig att känna mig värdefull, du var den som alltid fans där, som alltid förstod mig och som jag alltid kunde prata med. Det har inte gått en dag utan att jag har tänkt på dig, inte en dag har gått utan att jag har hoppats att du ska komma tillbaka till mig. Jag hoppas att du inte har försvunnit föralltid för jag saknar dig och jag vill att du ska komma tillbaka och kom tillbaka snart för jag saknar dig varje dag, varje minut och varje sekund som går. Och den dagen du kommer tillbaks, lova att du aldrig någonsin lämnar min sida igen, för jag är inte stark utan dig där. Det finns inte ett ord som kan beskriva mina känslor för dig och allt du har betytt för mig. Du är nånting som alltid kommer finnas inom mig. Jag vet inte vad jag ska skriva längre, finns så mycket jag vill säga men allting fastnar i mitt huvud. Jag vill bara säga tack för att du finns och att jag hoppas att du kommer tillbaka till mig snart. Jag behöver dig mer än nånsin just nu. Och jag saknar att höra din röst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0