Jag bloggar igen!


Som alla ser så har jag raderat alla mina inlägg. Jag har nämligen bestämmt mig för att börja om helt från början med bloggandet och den här gången hoppas jag att jag ska lyckas att uppdatera varje dag men vi får väll se hur det går med det ;)

Nu tänkte jag berätta lite om min dag. Jag vaknade upp klockan 7 imorse hemma hos Mattias. Fixade mig, käkade frukost och sen fick vi skjuts av hans mami till skolan. Skoldagen var väll som vilken annan dag som helst. Vi hade inställd spanska så vi hade turen att få 2 timmars lunch vilket var väldigt skönt. Våran käre Nädel var sjuk idag så det var bara jag och Feffe som strosade runt i skolan i 2 timmar och pratade med lite folk. Sen var det bara svenska och idrott kvar sen var skoldagen slut. Nu sitter jag hemma, ska väll försöka plugga lite idag vilket verkligen behövs, men det är så sjukt jobbigt att komma igång med läxorna. Tänkte försöka hinna träna en stund oxå, det kan vara rätt skönt att rensa skallen lite när det är så mycket som det är just nu.

Jag hade tänkt att försöka skicka med en bild på naglarna jag fixade när jag car i USA, ser ut som akryl mn det är bara topp förlängning fast min dator verkar inte vilja göra som jag vill just nu så det får vi spara tills nån annan dag. Skickar med en bild från nyår i Spanien istället.

Nu ska jag försöka sätta igång med läxorna, ha det bra sötnosar så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0