Sov time

Jag gjorde inte så mycket mer idag. Har bara tagit det riktigt lugnt och vart lite social på msn. Har haft ett riktigt bra samtal med en person som hjälpte mig en hel del och hjälpte mig väldigt mycket med val och beslut jag ska ta. Så tack så mycket för det och som jag sa du är en fin kille! Just nu sitter jag bakom en stängd dörr med musiken på högsta volym så jag slipper höra allt. Läser lite bloggar och pratar med mina wunderbara vänner. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll, bara lägga mig i min egna nybäddade säng slå igen ögonen och glömma allt för en stund. Försöka att somna tidigt och sova ut imorn, ska inte till skolan imorn heller, känner mig inte tillräcklig pigg varken psykiskt eller fysiskt så det blir bara att ta det lugnt framför OC imorn och dricka kyckling soppa ;) Nu ska jag gå upp och sätta på nån bra film eller kolla om det är nått bra på tv. Gonatt på er sötnosar, dröm sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0