Helgen


Hej älsklingar! Jag är inte död jag har bara haft fullt upp hela helgen. Sitter just nu och chattar med min kära syster som är i Spanien. Är inte långt kvar tills hon kommer hem nu. Dagen idag har varit helt okej, hade matteprov och spanska prov. Matte provet gick faktiskt förvånansvärt bra men på Spanskan blir det omprov på fredag, jaja sånt händer. Eftersom att jag inte har skrivit på ett tag tänkte jag berätta lite kort om min helg.

Fredag: Mötte upp Rebecca efter skolan och gick äntligen på "I taket lyser stjärnorna" som vi har planerat så sjukt länge. Vi hade det jättemysigt och träffade även Isa och Linna som också var på den bion. Efter det åkte jag hem till mig och rebecca till sig. Mami och Papi mötte mig vid busshållsplatsen så jag slapp gå själv i mörkret och sen käkade vi middag och sen ringde Nädeli och Feffe och sa att dom va i hemmesta så jag mötte upp dom där. Vi träffade en hel massa folk och va en stund på tomtebo. Sen träffade vi ännu mer folk och vid 1 tiden var Boman så gullig och följde mig hem.

Lördag: Vaknade vid 12 tiden. Då hade jag sovit 11 timmar vilket verkligen behövdes kännde jag. Jag gjorde mig iordning och käkade fruksot sen åkte jag och mamma till Nacka där jag köppte en väska, en klänning och ett par skor. Tyvär kan jag inte visa bilder eftersom att min mobil inte vill göra som jag säger. Sen åkte vi ham och jag hämtade lite grejjer sen skjutsade mamma mig till Mattias där jag va hela kvällen och kollade på melodifestivalen och myste.

Söndag: Vi vaknade rätt tidigt och gick upp och käkade frukost. Mattias fick för sig att göra fattiga riddare så så blev det, men det var väldigt smarrigt. Sen hade vi ett rejält Axe krig och sen gick vi ut ett tag och ner till stallet där hans mamma och lillasyster va. Sen skulle dom iväg och handla så dom passade på att skjutsa hem mig. När jag kom hem åkte jag oah mamma och pappa in till stan. Vi lämnade pappa vid tåget eftersom att han skulle ut till arlanda och sen gick jag och mamma på stan en stund. Sen lämnade hon av mig hos frisören, först skulle jag bara klippa mig men jag passade på att göra lite slingor också så nu är jag betydligt ljusare i håret. På kvällen åkte jag hem till Falchi igen och sov där.

Dagens planer är inte så många, tänkte försöka pluigga lite och kanske släpa mig iväg till gymmet och träna en stund, får se om jag orkar. Annars blir det väll att soringa på maskinen här hemma en stund. Jaja, ha det så bra så hörs vi mer senare. Ska försöka få upp lite bilder också så fort jag lär mig hur man gör så ha tålamod! Puss <3

Skickar med en låt som jag älskar: Ne Yo-Mad

Kommentarer
Postat av: stäffie.

Svar: Ja, jag har gjort den själv :) Tusentack! Va snäll du är :) <3

2009-03-16 @ 16:59:26
URL: http://hejsmh.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh den här låten är så bra!

2009-03-16 @ 17:08:58
URL: http://sofieli.blogg.se/
Postat av: Josefin

Svar: ja det tycker jag oxå! :)

2009-03-16 @ 17:16:14
URL: http://jyssans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

NeYo är så bra :)

2009-03-18 @ 16:53:49
URL: http://www.nolow.se
Postat av: Josefin

Svar: Han sjunger så gulligt tycker jag :) <3

2009-03-18 @ 18:04:20
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0