Tisdag

Hallu sötnosar! Har varit som vilken vanlig tisdag som helst idag, lillsveds människorna hade dom 2 sista lektionerna med oss och det hände verkligen inte alls nått speciellt förutom ett litet bråk. Helt seriöst så händer det verkligen ingenting i våran skola nu för tiden. Allting bara rullar på som vanligt och folk blir anmälda för allt dom gör. Mer skitsnack än vanligt är det iallafall, kul att folk ängnar mer tid åt andras liv än sitt eget. Börjar störa mig riktigt rejält på det där, alla har så mycket att säga till om om andras liv. Jaja, som ni märker så är jag lite smått irriterad idag och jag ber om ursäkt för det, men det har varit en rätt jobbig dag så jag kännde att jag behövde skriva av mig lite. Skulle ju egentligen ha jobbat efter skolan men jag orkade verkligen inte det idag, känner mig så sjukt trött hela tiden. Vet inte vad det är. Vi får se om jag går till skolan imorn, har börjat känna av halsen lite också. Imorn är det iallafall min och Mattias 3 månaders dag, det är helt sjukt vad tiden går fort. Och trots att alla har försökt förstöra mellan oss så är vi fortfarande tillsamans, vilket är väldigt beundransvärt med tanke på vad folk har gjort. Men vi har klarat oss igenom allt förrut och det ska vi fortsätta göra också.  Ciao!

Ville bara säga hejdå till vår älskling jennifer som åker till Thailand ikväll, kommer sakna dig så sjukt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0