Träning

 
Hallu sweeties ;)  Jag känner mig väldigt duktig just nu, har precis tränat i 1 timme. Man känner sig så duktig efteråt. Nu sa jag ta en dusch och hjälpa min käre mami med maten och sen kommer mattias mamma och hämtar mig och jag sover där tills imorn, det har blivit lite som en rutin det där. Hans mamma hämtar mig när hon har hämtat honnom på träningen och sen sover han här elelr jag hos honom, det enda negativa är att jag nästan inte kan sova ensam nu ;)
Aja nu ska jag kila ut till min mamma och hinna va lite med henne innan jag åker. Ha det så bra så hörs vi imorn<3

Skickar med en låt som har satt sig på mitt huvud dom senaste veckorna. Taylor Swift-love story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0