Torsdag

Hallu sweeties! Jag kom precis innanför, man vill nästan inte gå in när det är så sjukt fint väder som det är idag. Har varit hos Mattias sen igår eftermiddag, var ju som sagt våran 3 månaders dag igår så trots att jag är sjuk åkte jag dit. Vi va hemma hos honom hela dagen och tog det lugnt och myste. Senare på kvällen blev det våffelkrig och vi somnade väldigt tidigt också. Imorse vaknade vi runt 9.30, eftersom att han var ledig idag och jag sjuk så har vi legat hemma hos honom och kollat på lite film, va ute i det fina vädert ett tag också. Han skulle iväg till Nacka nu så jag tog bussen med honom och sen knallade jag hem. Får se vad jag ska hitta på idag, nånting måste det bli. Jaja, jag skriver mer sen. Ha det bra nu älsklingar och passa på att njuta av väret! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0