Tisdag

Hejsan älsklingar! Kom precis hem från jobbet. Jobbar ju som sagt som gympatränare för en bunt 3-åringar. Dom är väldigt söta men idag var dom även väldigt jobbiga. Skoldagen har varit som vanligt, vg mvg prov i matten som gick helt okej sen hade vi lite folk från Lilsved på besök som vi hade gruppsamtal och hälsoprat med vilket var lite skönt för vi slapp en massa lektioner. Efter skolan drog jag direkt till jobbet och Mattias fick låna min nyckel och kilade hem till mig och låg här och kollade på tv tills jag ringde och sa att han fick hämta mig vid vik. Så han tog min moppe och drog dit och hämtade mig och nu är vi här. Mamma kom preis hem också så det blir vi 3 ikväll också. Ska försöka plugga en massa idag eftersom att jag har smartskallen här och idag ska det faktiskt bli av också! Jaja nu ska jag börja plugga, ha det så bra så hörs vi! Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0