Rubrik

Godmorgon! Kvällen igår blev allt annat än lyckad, kaosig och hemsk kanske man ska kalla den. Efter en massa bråk hemma slutade det med att jag gick till hemmesta vid 10 tiden där Mattias och hans mamma väntade. Vi åkte hem till dom och jag och Mattias låg och pratade en hel del. Imorse väkte han mig vid 7 tiden, jag gick upp och tog på mig lite kläder sen åkte jag med dom till skolan, men eftersom att jag inte kännde mig så bra varken psykiskt eller fysiskt så gick jag hem. Orkar inte och vill heller inte berätta vad det var som hände och det är inget ni behöver veta heller. Snart ska jag hämta Nädeli vid skolan, jag ska skjutsa hem henne hit och vi ska sitta och ta det lugnt och prata hela dagen och sen ska vi gå till skolan och hon ska ta skolbussen hem och jag ska åka med hem till Falchi och ta det lugnt där och bara komma bort hemifrån en stund. Ska vara hos honom hela dagen imorn också så vi får lite tid på oss att prata igenom allt som händer för det kan man behöva ibland. Jaja nu ska jag snart åka och hämta Natta, skriver mer senare. Kyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0