Ovanlig fredag

Godmorgon sunshines! Kvällen och dagen igår blev allt annat än jag haed planerat, dagen blev kaosig och det blev bråk om mig i skolan trots att jag inte var där, jag orkar faktiskt inte bry mig om det där längre. Mattias kom hem till mig efter skolan, vi hade det jättemysigt och pratade, skrattade och kollade på film. Sen åkte han in till sin pappa och jag gjorde mig iordning och drog till tomtebo där det inte var speciellt mycket folk. Vi satt och kollade på nån tv-serie som tyvär söög. Sen kom Nädeli dit och vi satt och pratade med James och Jonas ett bra tag. Sen drog vi ner till Kolvik där det inte hände mycket, vi träffa typ Pantzar och några där så vi stog där och pratade ett tag sen lodade vi bara runt. Vi satte oss i Kolvik och cäntade på en buss för vi ville dra till Shell och käka korv. Helt plötsligt kommer det en bil i full fart som sladdar i rondellen och voltar ner i diket. Vi hör en jättestor duns och vi ser ingen människa. Så jag drar fram mobilen och ringer till polisen som jag fick prata emd i typ 20 minuter, jag gick fram till bilen och kollade och såg en man gå ut. Sen kom räddningsbilar och grejjer så jag och Nädeli kunde äntligen dra till Shell och köpa våran efterlängtadfe korv. På shell mötte vi en disco kung, en farfar och lite raggare. Vi hade det väldigt trevligt där och efter en stund bestämmde vi oss för att knata ner till Ålstäket där det satt ett par trevliga tjejer som vi pratade massor med och ahde jättekul. Jag fick även en födelsedags present av en av dom vilket var väldigt gulligt. Sen hoppade vi på bussen, träffade slumpen där, stannade och pratade lite med han och rhode och sen drog vi till hemmesta vid 2 tiden, Nädeli åkte taxi hem och jag knatade i snön, var rätt mysigt faktiskt. Det var min fredagkväll gott folk, inte riktigt som jag hade tänkt mig menmen jag skrattade sjukt mycket under kvällen och det behövde jag! Ett gott skratt förlänger livet glöm inte det! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0