Onsdag

   
    
Hallu sötnosar! Igår kväll kom som sagt min älskling hit och va med mig och min mami. Det blev kladdkake bak och diskning. Imorse vaknade vi runt 7 snåret och gick upp och käkade frukost, mattias hade bestämt kläder till mig igår så det behövde jag inte välja på morgonen iallafall ;) Sen vandrade vi iväg till skolan, blev rätt chockad när man kom ut och såg att det va skinande sol, jag vet att jag låter som en gammal tant nu men det va faktiskt härligt. Skoldagen var jätteskön. 1 timmes håltimme på morgonen eftersom att våra drama övningar va inställda så jag vandrade runt i skolan med Nath, Adrian och Rickard. Sen var det bip test. Gick inte så bra direkt menmen så kan det gå, efter det drama övningar med 8d2. Läraren fick rejält damp på mig och Nath för att vi satt och pratade om Playboy... Lång lunch hade vi efter det, då satt vi ute och pratade med Jonas och Falchi och hade det mysigt. Sen var det bara en kort SO lektion och hemkunskap. Stannade kvar i skolan ett tag och pratade lite med Natta och Feffe och när jag skulle gå hem hittade jag en gullig liten lapp i min jacka. Nu sitter jag här, funderar på om jag ska åka iväg och träna kanske. Får se vad jag hittar på. Gå ut och njut av solen nu sötnosar så hörs vi mer sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0