OC är min terapi



Hellu sunshines!
Har inte varit på hummör för att skriva dom senaste daganra. Gårdagen blev allt annat än vad jag hade tänkt mig och jag känner inte att ni behöver veta vad som hände så jag tänker inte sitta och skriva det. Fick iallafall en hel del fina presenter. bland annat en moppe med en babyrosa hjälm till, lite kläder och pengar. Idag har jag bara vart hemma hela dagen, kollat nästan en hel säsong på OC och sovit nästan 4 timmar. Sov hos Mattias inatt efter en hel del händelser och idag kände jag mig inte tillräckligt stark för att gå till skolan. Eftersom att jag sov så pass mycket var det nog bra att jag stannade hemma ändå. Vid 4 tiden kom Mattias hem till mig och vi käkade lite tårta och sånt eftersom att jag itne fick göra det igår.Nu ska jag gå upp till min mamma och min storasyster. Pappa har åkt nu så honom lär iv väll inte se på 2 veckor så det blir bara vi tjejer som vanligt. Alla har vi olika vardag. Puss på er älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0