Muntra upp mig (a)



Jag är fortafarnde sjuk, har vart hemma i 3 dagar nu och börjar bli riktigt uttråkad. Har motorstopp i näsan, feber och ont i halsen, perfekt timing såhär inför min födelsedag och allt. Planerna för dagen är itne många, mattias kanske kommer förbi en sväng efter skolan sen ikväll ska jag nog träffa nädeli om jag orkar. Imorn ska jag iväg hela dagen för att få mitt moppe körkort. Ska gå en utbildning hela dagen och förhoppningsvis så får jag då mitt moppe körkort lagom tills det blir tillräckligt varmt för att kunna ta moppen till skolan. Efter at ha suttit inne i några dagar har jag blivit på ett sånt sjuukt shopping humör. Ska nog åka in till stan en sväng i helgen, ville också åka och förlänga naglarna lagom tills man blir 15 också. Gjorde ju en förlängning i USA men den har jag tagit bort nu så det känns som att det är dags för nya ;)  På lördag kväll och söndag har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, antagligen vara hemma hos nädeli på lördag och sen på söndag får vi väll se vad jag hittar på. Nått roligt måste man väll ha på sin födelsedag, man fyller trots allt baa år 1 gång på 365 dagar så man måste ju fira. Jaja nu ska jag dricka lite mer kycklingsoppa och fortsätta snyta mig så får vi väll hoppas att jag blir frisk snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0