Hos rebecca <3

Tjosan sötnosar. Just nu sitter ja hos rebecca, gick hit efter att ha varit i skolan till typ 4. Skoldagen har varit rätt normal, inte gjort så mycket eftersom att det är torsdag, hade omprov i NO och jobbade lite med ljus. Stannade kvar i skolan efteråt för att prata lite med falchi och han faktikst läsa en hel del i no:n som jag har legat efter i ett bra tag så det va söknt. Nu sitter jag här iallafall, vi hade tänkt att träna men jag får se hur det blir med det eftersom att min ipod hängt sig och jag kan inte träna utan musik. Planerna för dagen är inte så många, träna om vi gör det och sen typ hem och ta det lite lugnt. Hoppades att jag skulle få träffa mattias men jag vet inte om han kan, jaja det visar sig. Puss på er allihoppa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0