Helg

Hejsan älsklingar! Har ju inte varit så duktig på att uppdatera dom senaste dagarna men det finns en hel del att berätta om. Tänkte berätta lite kort bara om fredageen och lördagen.

Fredag: En helt sjuk skoldag, polisanmälda för något vi inte ens har gjort och massa skit som jag inte ens orkar skriva om. Efter skolan drog jag och Nädeli hem till Alex, efter ett tag kom Adrian oxå. Vi satt en stund och kollade på nån tjinge ling film och sen drog vi till Donken där vi mötte Ahlers och käkade lite. Sen bar det av in mot stan, blev en barnbio som tyvär sög. Menmen kul hade vi iallafall, sen bar det av hemmåt och Adrian fäljde mig och Tillus hem sen skuttade jag i sängen.

Lördag: Vaknade vid 9 tiden och gjorde mig iordning sen bar det av in till stan eftersom att jag skulle vara barnvakt åt min lill kusin. Va där i 8 hela timmar, kul och mysigt mn också sjukt jobbigt. Sen åkte jag hem, fixade mig och sen skjusade mamma mig, natta och hennes kusin till feffe. Vi va där ett tag och sen kom Rille, Alex och Ahlers dit. V hade det mycket trevligt. Sen knatade vi till bussen i mörkret och drog till hemmesta. Alex och dom drog hem och vi andra drog hem till Matte. Vad som hände sen orkar jag inte berätta, och ni behöver ju inte veta allt ;)

Idag får jag se vad jag gör, kanske träffar Mattias ikväll. Jaja jag orkar inte skriva mer, är verkligen inte på hummör. Ville bara hålla er lite uppdaterade och visa att jag inte är död. Bilder och allt kommer senare. Puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0