Blev kvar här en natt till

Hellu. Jag kom precis ut från en varm dusch som verkligen behövdes efter att ha blivit nerputtad i snön ett antal gånger. Blev kvar hos mattias hela dan och ska sova här inatt också men imorn åker jag iallafall hem och ska vara lite med min syster innan hon åker till Spanien på torsdag. Mattias sitter just nu där uppe och kollar på fotboll, nått som inte är speciellt ovanligt. Men jag passade på att blogga medans han kollade så det var ju tur. Har bara slappat hela dagen, sovit en hel del och bara tagit det lugnt. Imorn är det träning som gäller, ska spinna på body joy på kvällen det ska bli väldigt kul ska också passa på att umgås lite3 med min familj eftersom det var ett tag sen vi va hemma tillsamans allihoppa. Aja nu ska jag gå upp och vara lite social med falchi och hans mami och syster men vi hörs mer imorgon. Susa gott och dröm sött älsklingar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0