15 år idag!!

Jaa vad ska man säga, då var min sista dag som fjortis över. Jag måste säga att hag faktiskt hade jävligt kul igår kväll, större delen av kvällen iallafall. Jag, Seb, Nädeli och GB var i Nädelis sjöstuga hela kvällen, efter ett tag kom även Wille dit. Som sagt, större delen av kvällen hade vi det jävligt kul mer än så orkar jag inte berätta ;)   Fråga mig itne varför jag sitter vid datorn klockan 8 på morgonen (vintertid) när jag kom i säng vid 3 tiden och det desutom är min födelsedag. Jag kunde helt enkelt bara inte sova, aldelles för mycket som snurrar i mitt huvud. Jag har absolut ingen aning om vad vi ska hitta på idag, jag hoppas att Mattias kommer hit ikväll efter att han har kommit hem från Falun. På dagen får jag se vad familjen har för planer, nånting blir det väll iallafall får man hoppas. Jaja nu ska jag försöka göra nått vettigare. Kanske lägga mig i sängen och låtsas sova tills alla i min familj vaknar som normala barn gör. Men åandrasidan så orkar jag faktiskt inte. Puss på er älsklingar och glöm inte att önska mig grattis på födelsedagen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nädeli

Grattis älskade josefin! :) <3

2009-03-29 @ 20:05:38
Postat av: Josefin

Svar: Tack min underbara! :) <3

2009-03-30 @ 08:21:56
URL: http://jyssans.blogg.se/
Postat av: sandra

tro mig dina dagar som fjortis är inte över :S

2009-03-31 @ 19:46:36
Postat av: Josefin

Svar: för det första jag är inte fjortis jag menade bara åldern smart ass ;) för det andra vågar du itne använda ditt riktiga namn kan du gå och pilla dig för jag vet ändå vem du är pysen ;)

2009-04-02 @ 17:58:38
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0