We can runaway


Hellu súnshines! Först och främt ska jag bara säga att den som orkar sitta och skriva kommentarer på min blogg om vad jag kan och inte kan lyssna på för musik kan ge sig. Skaffa dig ett riktigt liv och sluta läsa min blogg isf! Då var det avklarat. Nu tänkte jag berätta om min dag lite granna. Jag vaknade runt 7 tiden och gick till skolan som vanligt. Skolan var precis som vanligt, det är rätt då dlsppt nu när sommarlovet närmar sig så det är skönt. Jag bakade kakor, åt klubba och hade det allmänt mysigt. Fast idrotten var inte så mysig eftersom att det ösregnade när vi skulle ha fotboll, så jag halkade runt på fotbollsplanen som bambi på hal is men lyckades få in ett mål iallafall. Nu sitter jag och kollar på gamla avsnitt av Beverly Hills och har det lite sådär allmänt roligt som man kan ha. Men nu ska jag kila och hitta på nått bättre, tror jag slår en pling till nån liten söt fillur. Vi hörs mer senare när jag är på något bättre humör / josefin


Kommentarer
Postat av: --

är ni fortfarande tillsammans?

2009-06-04 @ 07:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0