Where are you now?


Hellu. Då var den efterlängtade fredagen här. Jag kom precis hem, fick sluta tidigare eftersom att jag var klar på sysljöden. Hummöret är inte på topp, jag har ont i huvudet och känner bara för att krypa ner i sängen och glo på OC. Dagen har varit helt okej. Jag lämnade in min Kemi uppgift så nu är det G där också, på spanska fick vi dansa oss igenom lektionen och på matten kollade vi bara på film. Det börjar kännas riktigt konstigt nu när sommarlovet närmar sig. Tiden har gått alldelles för fort tycker jag. Men visst ska det bli skönt med sommarlov. Planerna för kvällen är få, min syrra ska ha hit lite kompisar eftersom att mina föräldrar är borta så vi får se om jag också drar hit lite folk, annars ska vi kanske vara hos natta. Nu ska jag lägga mig och sega framför OC ett tag. Vi hörs mer senare sunshines!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0