I hate waking up without you

Hallu sunshines. Sitter hemma hos feffe nu. Det är första gången sen olyckan som jag och natta har hälsat på henne. Hon mår bättre nu våran lilla jennifer men hon är såklart inte helt bra än. Gårkvällen blev allt annat än vad vi hade tänkt men jag och natta va med Nicklas, Per, Ahlers, Herman och lite folk. Blev jagade av polisen. Sen sov Nicklas, Simon, Ahlers och natta hos mig. Finns inte myket att säga. Jag går mest runt i min egen lilla bubbla med alla tankar som snurrar runt i mitt huvud. Jag försöker hela tiden göra saker som ska få mig att tänka på annat men det är inte lätt. Idag och ikväll får vi se vad som händer. Jag funderar på att bar ligga hemma och ta det lugnt. Hinna samla tankarna lite för mig själv. Jaja nu ska jag fortsätta kolla på film här. Vi hörs mer senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0