You are so sexy my love, You got me trippin' over my tongue

 
Gårkvällen blev allt annat än vad jag hade tänkt. Efter att vi hade varit med Marcus, Alex och dom så åkte ju jag hem. Som sagt hade syrran fest så det gick inget vidare att somna. Jag kilade ner i min pyjamas till köket där dom satt och drack lite choklad och var lite social. Sen runt 1 tiden fick jaag jaga skottkärror som folk sprang iväg med, leta efter skor i skogen, och chasa ut alla människor i min säng så det skulle gå att sova. Vid 2 tiden hade dom flesta åkt hem så då var det bara jag, fredrika, niclas och martin kvar. Martin hade med sig hårfärg så jag färgade hans hår och grejjade innan jag kröp ner i sängen för min skönhets sömn. Alla vaknade runt 10 tiden imorse, då gick vi ner och käkade frukost och låg och jäste framför tv:n en stund innan jag och syrran bestämmde oss för att dra in till stan. Jag va på världens shopping humör men hittade bara lite underkläder. Sen hörde jag att mina vänner simon och Johan va i stan så jag mötte upp dom och va med dom trevliga pysrna ett tag innan jag åkte hem. Kvällens planer är oklara men nått trevligt ska vi väll kunna hitta. Fårse fårse vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0