It takes time


Då var det en nu vecka. Tillusåkte precis. Vi har suttit och kollat på film och pratat en stund såhär på förmiddagen. Jag kom hem runt 12-tiden igår efter att ha varit med lite kompisar. En helt okej kväll men det va skönt att komma hem till sin egen säng sen. När jag kom hem kollade jag på OC till 2 innan jag bestämmde mig för att krypa ner i sängen och försöka få mig en blund. Om ett tag så kommer Feffe hit, vi ska sitta och prata lite, mysa och ha det skönt. Sen senare ikväll så ska vi kanske träffa Tillus och Emmie och lite folk. Jag ska väll försöka ta tag i mitt liv den här veckan och städa lite, åka in till stan nån dag och shoppa lite för mina pengar som jag fick för mina betyg sen har vi ju midsommar att se fram emot nu också. Skönt att få tankarna på lite annat håll nu. Under dom här dagarna har jag blivit farligt beroende av OC så nu ska jag återgå till mitt drömmliv i California.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0