Teenage turtle


Nu är det bara nedsräkningen till sommarlovet. Tiden har gått så sjukt fort nu på slutet. Skoldagen idag har varit sjukt jobbig och kännts mycket längre än vanligt. Efter näst sista lektionen gav jag upp och tänkte röra mig hemåt. Men sen var jag tvungen att åka till Mattias i Nacka och hämta lite grejer så jag fick stå och vänta på bussen i kylan. Tillslut kom jag iallafall fram till honom. Jag somnade på soffan och vaknade vid 6 tiden vilket inte var planerat. Så då var det bara att sätta fart till bussen. Sen fick jag sitta i kö i en jävla timme för att det var nått fel på nån jävla bro. Så min dag idag har inte varit så himla bra som ni märker. Egentligen borde jag verkigen sitta och plugga nu eftersom att jag har ett IG i kemi att jobba upp och massa inlämningsuppgifter att lämna in. Men jag orkar bara inte. Jag blev iallafall glatt överraskad idag när jag fick VG i musik, känner mig lite småstolt för det ;)  Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag funderar på att mysa ner mig i sängen med nån bra film.  Jag får se vad jag hittar på, jag ska iallafall göra nått som jag själv vill för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0