sweetest thing

  
Hallu sötnosar. Då var första skoldagen på den här veckan avklarad. Den känndes sjukt lång och onödig och allmänt hemsk. Mitt humör idag har som ni alla vet inte varit på topp. Massa skit i skolan och liite här och var, sen var det så sjukt varmt så maan orkade inte gå runt i våran ruttna skola idag. Menmen nu ska jag inte tänka på det mer för då åker mina mungipor bara ner igen. Nu sitter jag iallafall hemma. Har pratat i telefonen i 2 timmar så jag har inte hunnit göra så mycket idag. Tänkte försöka ta mig in till stan lite senare och kolla runt lite tänkte bara vänta tills mamma kommer hem så jag får träffa henne först. Så mycket mer än så hade jag inte att säga nu, vi får höras igen senare sunshines. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0