Smile like you mean it

Då var det tisdag. Kom precis hem från en heldag hos feffe. Bad, sol, skvaller och i taket lyser stjärnorna. Hel mysigt. På vägen därfifrån mötte jag Marie och skjutsade hem henne medans jag ändå va påväg. Nu har jag äntligen börjat sätta igång med min att göra lista. Jag har försökt att städa lite. När jag städar betyder det att jag slänger ner allt i påsar och kastar in det i mitt rum. Så en punkt är nästan klar ;)  Ska även slinga håret idag så då blir det en sak till. Igår kväll hände inte så mycket. Jag mötte Tillus och Emmie vid 8-tiden och vi knatade till hemmesta. Vi fick sällskap av Jonas och James. I hemmesta var det lite folk så vi va där och snackade, gungade och tog det ugnt. Sen drog alla så jag, feffe, Marie och Nickie fick skjuts av Billy till Donken i Nacka eftersom att lilla donken på Värmdö var stöngt. Så vi fördrev  tiden där och sen nr vi kom tillbaka till Hemmesta mötte vi Niklas, Nicklas, Marcus och alex och va med dom ett tag innan alla började röra sig mot mig. Så jag och Feffe fick sällskap hela vägen hem sen gick vi in, tog en traditionell ostmacka och kröp ner och myste och pratade framför OC. En helt okej kväll blev det tillslut iallafall trots lite små insidenter. Nu ska jag kolla ett avsnitt av OC och samla lite kraft sen ska jag fortsätta med städning och slingning sen blir det troligen utgång ikväll. Vi får väll se vad som händer.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0