I wish I could follow you

Då var det söndag, jag kom hem från natta för ett tag sen. Vi hamnade där tillslut igår kväll med Simon, Antfolk, Ahlers och feffe som äntligen är tillbaka med oss efter sin olycka. Vi alla drog som sagt hem till Natta, kvällen började lite små kaosigt kan man nog säga men vi hade iallafall roligt. Mitt i natten fick vi för oss att dra till hemmesta, Feffe fick punka, vi höll på att köra över en grävling och alla va dyngsura när vi kom fram. Sen åkte vi tillbaka till Natta där vi satt och pratade och hade det mysigt hela kvällen ända fram tills simon förstörde våran skönhetssömn med ett antal hemska ljud som nog ingen kommer glömma ;)  Nu sitter jag här, mamma är iväg och handlar slingfärg eftersom att jag börjar få lite utväxt så jag ska slinga mitt hår sen bär det nog av till rebecca tror jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0