I never pretend to be something i'm not

 
hellu sötnosar. Då var det fredag. Andra dagen på mitt sommarlov som började jääävligt dåligt. Menmen, det är bara onödigt att sitta och deppa, livet går alltid vidare förr eller senare. Just nu sitter jag här med rebecca. Har inte ätit mer än lite makaroner på 3 dagar så min mage kurrar som bara den. Mamma är påväg hem med thai mat, filmer och Ben and Jerrys glass till mig. Får se hur mycket jag får ner i magen när den är såhär tom. Dom senaste dagarna har varit allt annat än vad jag trodde dom skulle bli. Visst det har funnits vissa bra stunder men också vissa dåliga. Idag har jag itne gjort mycket, vaknade runt 12 tiden, känns som att jag sover bort alla dagar. Sen bar det av hemåt. Tiden rinner ivåg och jg bara sover, måste fan ta tag i det här nu! Jag ska krypa upp i soffan nu och kolla på Sex And The City och hoppas att min mat kommer snart. Ta hand om er så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0