Hold me in your arms


Hallu sunhines. Nu var jag hemma, syrran har fest så jag försöker hålla mig undan så gott det går. Kvällen har varit allt annat än lyckad. Vi åkte till natta framåt 8 tiden. Va där tills 10 sen har vi bara åkt runt, träffat lite folk och fryst gärnet. Nu sitter jag här med en varm kopp oboy och kollar runt lite och lyssnar på musik. Det är skönt att sova hemma på helgerna, inte för att jag tror att jag kommer få sova ensam med tanke på alla som ska övernattta här men det är skönt att få samla tankarna för sig själv en stund. Nu ska jag kolla runt på datan ett tag till, vara lite social på msn och sen krypa ner i sängen och få mig en blund innan alla fylle bultar dumpar ner där om några timmar. Hoppas att ni har haft en bra kväll för det var allt annat än vad min var. Ta hand om er själva och ta hand om varandra så hörs vi imorn allihoppa. Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0