En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig


Jag har inte orkat skriva, har knappt orkat ta mig upp ur sängen. Kärlek är underbar men den gör också så otroligt ont. Känns som att jag aldrig har gråtit såhär mycket i hela mitt liv. Men nu är det slut mellan mig och Mattias. Efter nästan 6 underbara månader tillsammans så är det slut. Jag känner mig tom, jag känner mig ensam, jag kan inte sluta gråta. Men jag ska klara det här, jag har mina underbara vänner som hjälper och stöttar mig. Jag hatar kännslan av att veta att jag inte kommer få vakna eller somna till hans andetag. Men vad som än har hänt och vad som än kommer hända så kommer en liten del av mitt hjärta alltid att slå för dig Mattias Falchi. Du var min bästavänn och min pojkvänn och jag älskade dig över allt annat på jorden. Men alla sagor har sitt slut och tyvär även våran. Alla våra minnen kommer alltid finnas kvar, och jag kommer alltid ha dig med mig inom mig. För du var ändå min första och största kärlek och det kan ingen ta ifrån mig. Du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig vad som än händer. 25/12-9/6 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0