Du som brukade vara mitt allt


Då var det sommarlov. Har gråtit en hel del idag, känns jobbigt men såklart också härligt. Har vart 2 sjukt jobbiga dagar för mig, därav den dåliga uppdateringen. Efter skolan idag gick jag, marie, emmie och tillus hem till tillus. Sen kom också Lycke. Vi har sovit, kollat på harry pother, spelat guitar hero och jagat myror i stort sett. Nu är jag hemma. Ska börja fixa mig för kvällen snart och sen knata hem till tillus igen. Ikväll blir det grisslinge och sen får vi se vart jag tar vägen. Känner att jag måste få mina tankar på annat just nu så jag kämpar för livet med att hålla mig sysselsatt. Men det är inte lätt. Kärlek är aldrig lätt. Jaja nu ska jag gå och fixa mig lite och tänka på nånting annat än dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0