We might as well be strangers

Kom precis hem efter att ha kollat lite film Hos Tillus med Tillus och Maja. Riktigt mysigt var det, skönt att verkligen bara ta det lugnt en kväll för en gångs skull. 
Jag han till frissan idag trots allt, blev inte helt helt nöjd men det blir man väl aldrig, man vänjer sig väl med tiden. 
Nyår imorgon nu då, har lite olika planer så vi får se vart jag hamnar till slut. Först blir det i alla fall familje middag sen drar jag väl ut vid 8 tiden eftersom att dom har planerat att stänga igen slussen mellan 10 och 2 imorgon kväll. Så för alla er som planerar att åka dit vid den tiden säger jag bara tänk om för det kommer bli svårt. Snart blir det väl sängen för mig, väntar bara på ett samtal från feffe sen kanske kanske kanske jag ska orka städa lite men det är fan tveksamt. Sova låter mer lockande så man kan vila upp sig ordentligt inför imorgon också. Bloggande blir det i alla fal inget mer av idag så godnatt på er och sussa sött så hörs vi under dagen imorgon. Och grattis till min lilla skåning max som fyller år idag, länge sen jag såg dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0