Vandraren

Halluu gott folk och godmorgon på er alla som har sovit lika länge som mig! Feffe åkte precis, hon sov här i natt efter en kväll som slutade rätt så intressant igår. Vi drog till Ingarö på kvällen där det skulle va fest. Men när vi kom dit så drog alla vidare så vi följde med dom upp till lugnet där det var lite folk. Tiden rann iväg och vi satt och snackade och hade det trevligt. Vid 3 tiden bestämde vi oss för att knata ner till centrum eftersom att lugnet bussarna hade slutat gått men det hade tydligen hemmesta bussarna också så jag och feffe bestämde oss för att kriga hem och gick. Vi gick och gick och gick hela vägen till älgstigen och därifrån lyckades vi sno lift nästan hela vägen hem till mig så vid 20 över 5 var vi hemma. Då¨blev det ostmackor och oboy precis som vanligt och sen en lång natts sömn.
Igår på dagen var jag på Ingarö hela dan med Gustav och även Oliver en stund. Gustav har fått uppdraget att försöka lära mig åka snowboard så vi kämpade på där i den enorma pulka backen, åkte lite fyrhjuling och kollade film och grejer. En riktigt rolig dag var det igår måste jag säga. Jag älskar vintern och jag älskar att vara barn på vintern!!! Åka pulka, snowboard, skidor, snöbolls krig, allt sånt är underskattat! mer av det säger jag bara! Nu tänkte jag ta tag i evighets uppdraget att städa mitt rum så vi lär ju inte höras på några timmar haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0