There's nothing left to say

Då var det lördag och jag ska så småning om börja fixa mig inför kvällen med Tillus som kommer förbi. Idag har jag vart barnvakt hela dagen åt min underbara lilla kusin Charlie som är på besök sen har jag varit med Tillus ett litet tag.
Igår blev det som sagt bio. Vi blev 10 personer tillslut. Vi började kvällen hemma hos Natta sen tog vi sista bussen in mot stan för en kvälls fika och nattbion av New Moon som faktiskt var en liten besvikelse om man jämför med första filmen. Vi kom hem vid halv fyra tiden efter en lång buss färd från stan.
Ikväll blir det utgång med Nädeli, Feffe, Tillus och kanske Lollan. Får se vad vi hittar på :)

Dom här grabbarna gjorde i alla fall filmen värd att titta på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0