Sista dagen 2009

Den 31 december idag. Sista dagen på året 2009. Det känns bra, det känns konstigt och det känns som att jag är uppe riktigt tidigt. Kanske är det nu man ska göra en resumé av det gångna året?
Alla andra kör ju på dom fiffiga listorna men jag känner att jag bryter strömmen lite här.
2009:
Jag vet inte ens hur man ska börja, det har nog varit ett av dom mest händelserika åren i mitt liv. Jag har förändrats ordentligt som person och mognat vill jag nog kunna säga. Jag klarade av något jag aldrig gjort förut, ett 6 månader långt förhållande som även tog slut. Jag har gått igenom några riktigt tuffa tider det här året men det ser ut som att mycket kommer kunna lösa sig nu efter att jag faktiskt stannade upp och tog tag i allt. Ikväll klockan 24.00 är då alla bara ska släppa det förflutna och leva för stunden, få chansen att börja om på nytt. Det tänker i alla fall jag göra. Nu har vi ett händelserikt år framför oss. Det blir gymnasieval, 16-års födelsedag, Spanien i 1 månad i sommar, planerad flytt och en jävla massa överraskningar hopas vi på också. Men nu ska jag leva min sista dag i 2009 så vi hörs mer senare. GOTT NYTT ÅR PÅ ER FÖR FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0